В сила са нови мерки за лятото на 2024 г., за да се гарантира, че превозвачите спазват изискванията на операция Brock.
Защо се въвежда тази система?
Въведена е нова система за разрешителни, за да се попречи на превозвачите да търсят малки улички и да избягват опашките в операция Brock, докато се отправят към пристанището на Dover.
Въпреки че по-голямата част от шофьорите на товари се придържат към правилата на операция Brock, има превозвачи, които допринасят за закъсненията на други места в окръга, като се опитват да прескочат опашките.
Увеличаването на мерките за съответствие, за да се гарантира, че шофьорите на товари се придържат към плана за управление на трафика и не заобикалят Brock, ще намали задръстванията и ще направи всички пътувания до пристанището на Dover по-лесни.
Освен това ще намали необходимостта от внезапно затваряне на тунелите A20 Roundhill и ще спомогне за по-свободното движение на местните пътища в натоварени периоди.
Кога влиза в сила?
Системата за разрешителни ще бъде в сила от 10 юли 2024 г., когато операция Brock е въведена на магистрала M20 в готовност за натоварен летен период на бягство. Той ще бъде използван веднага щом бъде задействан Dover TAP, а операция Brock се използва активно за контрол на товарния поток към пристанището на Dover. Камионите ще бъдат освободени от Brock само когато има достатъчно място в TAP.
Как ще работи разрешителната система?
Шофьорите на товари ТРЯБВА да следват правилния маршрут на M20 и да вземат разрешително отпред на Operation Brock. Ако не го направят, те НЯМА да имат достъп до пристанището на Dover.
- Разрешителните ще се прилагат само за шофьори на товарни превози, пътуващи до пристанището на Dover, и ще се издават в началото на опашката за операция Brock.
- Разрешителните ще бъдат проверени на A20/B2011 Courtwood Interchange в Dover TAP. Ако шофьорите имат валидно разрешително, ще им бъде разрешено да влязат отново в опашката за TAP на A20 и да продължат по-нататъшното си пътуване до пристанището.
- IАко НЯМАТ валидно разрешително, ще бъдат върнати обратно, за да се присъединят към опашката на Brock.
ЗАПОМНЕТЕ: липсата на разрешително означава липса на достъп до пристанището на Dover.
Какво се случва, ако превозвачите се опитат да заобиколят тази система?
Полицията в Kent и Агенцията за стандарти за шофьори на превозни средства могат да издават на място глоби от £300 на шофьори на камиони, опитали да избегнат системата за управление на трафика. Екипи са разположени на точки по протежение на пътната мрежа на Kent, за да наложат законодателството и да пренасочат товарен трафик към портала към задната част на опашката Brock на M20.
Какви са разпоредбите за местните превозвачи и доставки?
Местните тежкотоварни автомобили и доставки НЯМА да бъдат сваляни от A20, но им е позволено да продължат пътуването си с пътнически и местен трафик нататък към Dover.
- Тези превозвачи от Kent , които отговарят на изискванията за разрешително за местен превозвач (Local Haulier Permit), ще получат това скоро, преди натоварения летен период.
- Не е необходимо да кандидатствате за разрешително за местен превозвач (Local Haulier Permit), тъй като, ако попадате в водосборния район, KMRF вече разполага с Вашите данни.
За повече информация, посетете страницата с често задавани въпроси на системата за разрешителни за превозвачи.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria