Може да има няколко причини, поради които GMR (Goods Movement Reference) може да не е валиден, когато се регистрирате. Най-честите причини и как да ги поправите са следните -
Клиентът трябва да провери дали има правилния референтен номер към декларацията за вида на движението.
Клиентът трябва да провери дали има правилния референтен номер към декларацията и предоставения референтен номер е уникален за това движение.
Регистрацията на превозното средство не съвпада с регистрацията на превозното средство в GMR. Ще трябва да актуализирате своя GMR в генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator), за да се покаже правилната регистрация на превозното средство.
Регистрационният номер на ремаркето не съвпада с регистрационния номер на ремаркето в GMR. Ще трябва да актуализирате своя GMR в Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator), за да се покаже правилния регистрационен номер на ремаркето.
Проверете правилната посока на движение и избрания вид декларация.
GMR не е в правилния статус, за да бъде регистриран. Ще трябва да актуализирате своя GMR във Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator), преди да се върнете в пристанището
GMR вече е регистриран. Не може да се използва повторно. Ще трябва да актуализирате своя GMR в Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator) с нов GMR, преди да се върнете в пристанището.
GMR не е намерен в GVMS. Ще трябва да проверите дали информацията, предоставена на вашия оператор, е правилна.
Не можете да се качите на борда на кораба без GMR. Ще трябва да се свържете с вашата Транспортна компания и да поискате копие от GMR.
Използвайте Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator)), за да започнете да създавате вашите GMR и други Пристанищни пропуски (Port Passes)