Ако закъснявате за резервирано пътуване за определена дата и час, моля, уведомете ни възможно най-скоро. Едночасовият период за чекиране се отнася само за някои маршрути, и не е за всички товарни фериботни маршрути. Следователно в някои случаи е приемливо да пристигнете в кейовете 1 час преди заминаването. Екипът ни за обслужване на клиенти е в състояние да извести фериботният превозвач, че ще закъснеете, и е възможно все пак да ви настанят. Можете да се свържете с нашият екип за обслужване на клиенти на телефон: +44 (0) 844 847 9000.
Ако ще изпуснете изцяло плаването или фериботната компания не може да ви настанят поради късното ви пристигане, тогава ще можем да обсъдим алтернативни варианти за вас.
Тук има по-подробни често задавани въпроси, които се отнасят до: Колко време преди отплаване трябва да съм в пристанището?
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria