Винаги трябва да бъдете бдителни за заплахата, която представляват мигрантите и незаконните имигранти, когато пътувате на ферибот.
Има обаче няколко полезни съвета, които трябва да сте наясно. Длъжностните лица на границата контролират влизането през границата и в техните отговорности се включват проверка на имиграцията и сигурността и предотвратяване на трафика на хора. Граничните сили и Бюрото за граничен контрол на Обединеното кралство са изготвили списък за проверка, която трябва да бъде извършвана след зареждане, след всяко спиране и като последна проверка. Трябва да се извърши допълнителна проверка, ако времето между проверката от трета страна и качването е повече от 15 минути. Списъкът с нещата, които трябва да се проверят, са:
Ако пътувате през Кале, Кокелс или Дюнкерк, окончателната проверка трябва да се извърши, преди да влезете в контролната зона на Обединеното кралство. Ако използвате друго пристанище, окончателната проверка трябва да се извърши непосредствено преди качването на ферибота.
Водачите винаги са насърчавани да се възползват от всякакви налични проверки преди качването и да получат писмено потвърждение за това. Основните интереси на служителите в местните властни е да потвърждават, че компаниите оперират със собствена система за сигурност, основана на Кодекса на добрите практики. Документите, поддържащи такива системи, трябва да включват контролен списък, който да бъде попълнен и подписан от водача и те трябва да бъдат проверени и съхранявани по същия начин, както тахографските графики или документите за техническо обслужване.
Penalties for being caught with clandestines on board are variable with a maximum level of £2000 per stowaway. The actual amount imposed should reflect the respective degree of negligence by driver, operator and/or hirer.
There is no liability if it can be shown that a driver
Санкциите ако ви хванат в нелегална дейност на борда варират, максималната глоба е £ 2000 на пътник пътуващ тайно без билет. Наложената действителна сума следва да отразява съответната степен на небрежност от страна на водача, оператора и/или наемателя.
Няма отговорност, ако може да се докаже, че водачът