Това е известно като "НЕЯВЯВАНЕ". Всички неявявания се разглеждат много сериозно от Freightlink и от фериботните компании. В крайна сметка възможно е да е била отхвърлена някоя резервация, за да се освободи място за вашата! Клиентите, които често не се явяват, могат да бъдат отхвърляни за в бъдеще. Моля, обърнете внимание, че някои фериботни оператори могат да начислят такса за неявяване и ние нямаме друг избор, освен ви прехвърлим това задължение на сметката. Моля, уверете се, че сте проверили внимателно датата и часа на отпътуването на вашия фериботен билет и ни уведомете, ако е допусната грешка.
Обикновено е възможно да промените и анулирате резервациите безплатно до момента на отпътуването, така че ако можете да ни уведомите, моля, направете го.
Ако не сте се появили за билета си, но все още искате да пътувате, този билет ще трябва да бъде резервиран отново от екипа за обслужване на клиенти на +44 (0) 844 847 9000. Ако се появите с предишна си резервация, на която не сте се появили, превозът може да ви бъде отказан.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria